Masaże

Masaż jest jedną z najstarszych form terapii znaną człowiekowi. Poprzez odpowiednio dobrane techniki manualne masażysta może uzyskać efekt rozluźnienia mięśni, skóry i tkanek podskórnych, a także zwiększenia ukrwienia w okolicy poddanej zabiegowi, co skutkuje zmniejszeniem bólu i przyspieszeniem gojenia się tkanek. Uzyskany efekt rozluźnienia mięśni wpływa także na rozluźnienie psychofizyczne, pomagając walczyć ze stresem i zmęczeniem psychicznym.

Masaż klasyczny - podstawowa technika masażu wykorzystywana jako podstawa innych zabiegów. Powoduje m.in. usprawnienie krążenia, przewodzenia bodźców nerwowych, aktywację mięśni, szybsze wydalenie produktów przemiany materii.

Masaż klasyczny

Masaż suchy Hydro-jet

Ponadto w naszej ofercie znajdą Państwo:

Masaż relaksacyjny - oddziałuje a ciało odprężająco, zmniejsza napięcie w mięśniach, niweluje bóle głowy i pleców oraz poprawia krążenie krwi. Idealny dla osób żyjących w ciągłym stresie oraz dla osób, które szukają delikatnego masażu całego ciała.

Masaż sportowy - to intensywny masaż zmniejszający zmęczenie organizmu wynikłe na skutek aktywności fizycznej. Podczas masażu sportowego stosowane są dłuższe, bardziej energiczne i silniejsze rozcieranie, ugniatanie, oklepywanie i wyciskanie. Masaż sportowy spełnia funkcje: rozgrzewającą - przygotowując do treningu czy zawodów, regenerującą - przyspieszając powrót organizmu po dużym wysiłku do stanu prawidłowego, leczniczą - wspomagając leczenie urazów powstałych podczas treningu czy zawodów.

Masaż ujędrniający - ma na celu stymulację osłabionych mięśni oraz poprawę elastyczności skóry i tkanki łącznej. Poprawia krążenie, ukrwienie i wzmacnia strukturę skóry zapobiegając jej wiotczeniu. Podczas energicznych ruchów masujących cząsteczki tłuszczu „rozbijane” są na mniejsze, dzięki czemu następuje redukcja cellulitu i ładniejszy wygląd skóry. Do masażu stosowany jest preparat antycellulitowy.

Masaż suchy na łóżku wodnym Hydro-Jet - urządzenie spełnia funkcję masażu manualnego, korzystnie oddziaływującego na funkcjonowanie aparatu ruchowego człowieka, czyli mięśni i więzadeł. Masaż działa odprężająco na cały organizm i łagodzi objawy bólowe, zwłaszcza w zespołach bólowych kręgosłupa i schorzeniach układu kostno - stawowego. Urządzenie łączy w sobie funkcję masażu suchego i ciepła, a czynnikiem masującym jest ogrzany strumień wody skierowany z dysz na elastyczną powierzchnię z naturalnego kauczuku, który ruchem okrężnym wędruje od stóp do karku.